Inteligentné vozíky sú vybavené hardvérom telematickej jednotky pre jednoduché pripojenie k aplikácii systému I_Site, ktorá vám umožní monitorovať využitie vozíkov a správanie vodičov. Jedným jednoduchým kliknutím môžete aktivovať technológiu, ktorá vám umožní monitorovať vaše prevádzkové operácie a využívať tieto údaje na zlepšenie oblastí, ktoré si želáte zlepšiť.
„Štíhla“ (lean) logistika a nepretržitý tok sú teraz výzvou a budú ešte väčšou výzvou v budúcnosti. Naše riešenie? Tímová práca medzi vozíkmi vďaka umelej inteligencii, posielanie správnych vozíkov na správne miesto v správnom čase. Čas a priestor sú výsledkom maximálnej pridanej hodnoty pre prevádzkové operácie s extrémnou optimalizáciou a nulovým plytvaním energie.
Myslenie v intenciách Logiconomi nás vedie ku kladeniu otázok a hľadaniu správnych odpovedí - k spolupráci so zákazníkmi a ostatnými, dopredu mysliacimi spoločnosťami, na identifikácii budúcich potrieb a vývoji výrobkov a služieb, ktoré budú spĺňať tieto požiadavky.
Po globálnych trendoch, ako je elektronický obchod a digitalizácia, sa odvetvie manipulačnej techniky rýchlo mení a prispôsobuje. Preto spolupracujeme s partnermi, ako je naše sesterská spoločnosť Vanderlande a Microsoft na logistických riešeniach pre dnešok aj zajtrajšok.
Súčasťou tohto prístupu je program študentských ocenení Logiconomi, ktorý má podporiť svieže, mladistvé a inovatívne myslenie pre manipuláciu s materiálom. Začala sa súťaž Toyota Logistic Design Competition, ktorá privítala nové nápady. Po svojom úspechu bol zavedený model Toyota Logistics Engineering Challenge, ktorý vyzval študentov - inžinierov k vytvoreniu inovatívnych, ale uskutočniteľných technických riešení.
Uznávame, že musíme mať otvorenú myseľ a byť agilní, pokiaľ ide o budúce trendy v logistických technológiách, a na dosiahnutie tohto cieľa je nevyhnutná spolupráca so zákazníkmi a podobne zmýšľajúcimi dodávateľmi. Naším cieľom je spolupracovať s našimi zákazníkmi, aby sme sa podelili o naše myslenie a pomohli im zvýšiť efektivitu v každom štádiu procesu. Je to pre nás prebiehajúci proces – nazývame to „Logiconomi“. Naša „Logiconomi“ konvencia nám pomohla zdieľať naše nápady, získať cennú spätnú väzbu a zdieľať naše „štíhle“ (lean) myslenie so zákazníkmi.