Nižšie nájdete výber z najčastejších otázok k nášmu elektronickému obchodu, produktom a službám. Pokiaľ tu odpoveď nenájdete, môžete nás kontaktovať cez formulár, e-mail
alebo telefonicky +421 02 48 25 25 00
Dodávame len zákazníkom so sídlom (fakturačnou adresou) na Slovensku a ktorí môžu uviesť dodaciu adresu na Slovensku.
Počas objednávky ručných paletových vozíkov si môžete vybrať vlastnú farbu vášho vozíka. Vyberte si model BT Lifter a v sekcii doplnkov si môžete vybrať možnosť "Vlastná farba". Potom, čo obdržíme objednávku, bude vás kontaktovať naša zákaznícka podpora, aby ste mohli tiež prediskutovať možnosti farieb.
Vaša objednávka bude skontrolovaná oddelením podpory predaja. Potvrdí, že je skladom a zašle vám potvrdenie objednávky. Ak si prajete zmeniť objednávku, môžete nás kontakovať. Vaša objednávka je však po odoslaní záväzná.
Ihneď po úspešnej objednávke dostanete e-mail s podrobnosťami o objednávke. Keď objednávku potvrdí pracovník podpory predaja, dostanete potvrdenie e-mailu s názvom "Vaše potvrdenie objednávky".
Stav konkrétnej objednávky môžete nájsť a zobraziť históriu objednávok na stránke sledovania stavu objednávky.
Po dodaní je možné vozík vrátiť len v originálnom neporušenom balení a na vlastné náklady. Ďalej budete musieť uhradiť náklady na dodanie. Objednávku je možné zrušiť len pri modeloch skladom, špeciálne produkty po objednaní z výroby nie je možné stornovať.
Ak ste zabudli svoje užívateľské meno alebo heslo, prosím kliknite na "Zabudnuté heslo alebo užív. Meno ??" pod políčkom prihlásenia.
Budete vyzvaní na zadanie svojej emailovej adresy, na ktorý vám bude zaslané nové heslo. Heslo dostanete do jednej hodiny od vašej požiadavky. Ak si stále nepamätáte svoje heslo, môžete nás kontaktovať.
Máme automatizovaný platobný systém, ktorý zaisťuje bezpečný a rýchly servis pre našich zákazníkov. Môžete platiť faktúrou, kreditnou kartou alebo využiť jednu z možností Toyota financovania. - Faktúra: po zadaní objednávky dostanete spolu s potvrdením objednávky tiež faktúru. Nájdete tu čiastku platby, príjemcu platby a ďalšie údaje uvedené na faktúre. Vezmite, prosím na vedomie, že platby musia byť vykonané do 14 dní odo dňa doručenia faktúry. Ak potrebujete pomoc s platbou faktúry, neváhajte nás kontaktovať. - Kreditná karta: Ak chcete dokončiť platbu kreditnou kartou, stlačte "Odoslať objednávku" a budete presmerovaní na stránku PayEx, aby ste vyplnili informácie o vašej kreditnej karte. Žiadne údaje o karte nebudú u nás uložené. Potom budete presmerovaní späť na stránku s potvrdením o vykonaní platby. Všetky transakcie platobnými kartami sú spracovávané protokolom 3-D Secure a pomocou šifrovaného riešenia SSL (Secure Socket Layer). Dôležité je zabezpečiť, aby bol k dispozícii dostatok finančných prostriedkov na karte. Pokým nebude spoločnosti Toyota Material Handling SK pripísaná čiastka objednávky, alebo nie je dostatočné pokrytie platby z akéhokoľvek iného dôvodu, nemôže byť objednávka dokončená a spoločnosť Toyota Material Handling SK je oprávnená zrušiť objednávku alebo čiastku fakturovať.
- Financovanie v programe "Vyskúšať a kúpiť" Možnosti financovania "Vyskúšať a kúpiť" vám dáva príležitosť krátkodobého prenájmu vozíka v súlade s našimi podmienkami pre krátkodobý prenájom. Po krátkodobom prenájme máte možnosť vrátiť objednaný vozík alebo ho zakúpiť v súlade s podmienkami. Naše oddelelenie podpory prenájmu vám poskytne potvrdenie o objednávke s podmienkami prenájmu. Ak zvolíte túto možnosť financovania, vaša objednávka je právne záväzná len po podpise zmlúv oboma stranami. Ak by ste nepodpísali zmluvu, váš objednávka vozíka bude zrušená.
Ak dostanete chybovú hlášku týkajúcu sa zlyhania autorizácie vašej kreditnej karty, skontrolujte dvakrát fakturačnú adresu na kreditnej karte a či zodpovedá fakturačná adresa účtu. Skúste znovu zadať kód CVN alebo bezpečnostný kód a uistite sa, že karta je aktuálna a platná. Po overení týchto informácií, ktoré ste zadali, a obdržaní chybového hlásenia pri druhom pokuse, kontaktujte svoju banku a požiadajte o ďalšiu pomoc.
Rôzne typy produktov majú iné záruky.Záruky nových vozíkov sú k dispozícii na stránke produktu, v sekcii "Vlastnosti produktu", "Čo je dobré vedieť".Použité vozíky sú chránené zárukami výrobcu po dobu uvedenú na takýto produkt. Použité vozíky sú kategorizované do rôznych úrovní a záruka sa líši medzi jednotlivými úrovňami. Prečítajte si viac o klasifikácii vozíkov a ich záruk tu.
Dopyt servisu online - vyplňte žiadosť tejto služby tu a budeme vás kontaktovať do 24 hodín.
Objednajte si službu tiež prostredníctvom dispečingu servisu - na telefónnom čísle +421 2 48 25 25 70
V ideálnych prípadoch sme schopní vozík expedovať už za 2 hodiny od objednania. Ideálny prípad znamená, že vami vybraný vozík máme na sklade a je k dispozícii (teda nie je napr. Na oprave).
Pri prenájme dohodnutých včas na konkrétny termín sme schopní garantovať deň dodania. Ak potrebujete vozík na konkrétny termín je najlepšie nás kontaktovať dostatočne vopred. Dohodnutým prenájmom sa rozumie už podpísaná zmluva, nie dopyt.
Najkratšia doba na ktorú možno požičať vozík je 1 deň.
Nie. Zvyčajne je však vozík naplnený obmedzeným množstvom paliva pre bezproblémový přesun počas dodania.
Vo väčšine prípadov ano. Konkrétne informácie o poistení a kompetenciách získate v zmluve o prenájme.
Krátkodobý prenájom využíva široké spektrum zákazníkov. Od septembra do januára sa zvyčajne o prenájom vozíkov zaujímajú logistické spoločnosti, ktoré dodávajú tovar svojim zákazníkom v predvianočnom období. Podobne, ale v menšej miere, ide tiež o obdobie pred Veľkou nocou, resp. v letných mesiacoch, počas ktorých najmä nápojový a stavebný priemysel akceleruje svoju produkciu.
Na Slovensku disponujeme flotilou s počtom viac ako 1000 vozíkov, ktoré vieme prenajať krátkodobo alebo dlhodobo. Prax ukázala, že dokážeme pokryť záujem našich obchodných partnerov najmä preto, lebo sa počas roka intenzívne zaujímame o ich potreby a dokážeme sa pripraviť na sezónnu špičku v časovom predstihu.
Teoreticky platí, že voľbou dlhodobého prenájmu viete ušetriť takmer 30 % nákladov v porovnaní s nákladmi na prenájom rovnakého vozíka v režime krátkodobého prenájmu. Vyššia cena za krátkodobý prenájom je daňou za flexibilitu, ktorú tento produkt ponúka. Zároveň zohľadňuje zvýšenú administratívnu a technicko-operatívnu záťaž. V prípade plánovania krátkodobého prenájmu v časovom predstihu sme schopní poskytnúť výrazné zľavy, ako aj rôzne množstevné či iné zľavy založené na lojalite.
Program Overený jazdený vozík Toyota je navrhnutý tak, aby najlepšie slúžil našim zákazníkom. Obsahuje rad prísnych požiadaviek, ktoré zaisťujú, že Toyota používa kvalitné vozíky:
* Iba použité vozíky Toyota alebo BT
* Každý vozík je servisovaný nami
* Všetky servisné a údržbárske práce sa uskutočnili len s originálnymi dielmi od nás
* Všetky vozíky prechádzajú úplnou bezpečnostnou kontrolou a testami
* Kľúčové komponenty sú nastavené a kontrolované, aby sme sa uistili, že sa nevykystujú žiadne funkčné problémy
* Každý vozík je renovovaný vo vysokej úrovni kvality
* Vozíky sú vždy dodávané s kompletnou dokumentáciou
* Záruku dostannete vždy v rozmedzí od 3 do 12 mesiacov
* Všetky vozíky môžu byť zahrnuté v našich zmluvách o prenájme alebo servisu
Použitý vozík si môžete zakúpiť kontaktovaním nášho oddelenia jazdenej techniky.
Yes, all our used trucks are always delivered with complete documentation. You will receive the documation when you receive the truck.
Used trucks are protected by the manufacturer's product warranties for the period indicated for reconditioned Product. Our used trucks are classified into different levels and the warranty varies between the levels. Read more about the classification and warranty levels for used trucks here.We have 3 different warranty levels (1, 6, 9 months) and on each indivuela truck you will find information on what warranty level that applies for the specific truck.
Yes, you can always buy, rent, or have financing for used trucks. Please visit our Financial Options page for additional details.
Ponúkame rôzne servisné programy, ktoré sú prispôsobené tak, aby vyhovovali rôznym potrebám.
Áno, prevažná väčšina servisných zásahov prebieha u zákazníka.
Servis je dostupný v pracovných dňoch od 7:00 - 16:30hod. Mimo pracovnú dobu je možné po dohode využiť platenú službu "Servisná pohotovosť".
Snažíme sa vám komunikáciu s nami uľahčiť. Môžete si vybrať, či použijete email, živý chat alebo telefón, sme tu pre vás každý pracovný deň od 8 do 16:00 hod.
Viete, že si vozík môžete dlhodobo prenajať namiesto toho, aby ste ho kupovali? Poradíme vám, aký spôsob financovania sa pre vás hodí najlepšie.
Sme hrdou svetovou jednotkou vo výrobe kvalitnej manipulačnej techniky. Prečítajte si viac o výhodách, ktoré prináša spolupráca s nami.
Vozíky označené ako skladom dodávame obvykle do 3 dní (počítajte vždy najbližší nezačatý pracovný deň). Vozíky na objednávku sú väčšinou dodané za niekoľko týždňov.