‘Kvalita vo všetkom čo robíme‘ tiež znamená pomáhať zákazníkom chrániť zdravie a bezpečnosť ich ľudí.’
Per Fyrenius
Senior Viceprezident rozvoja spoločnosti
Podľa najnovšej štúdie Eurostat o európskych pracovných úrazoch sa jedno z desiatich vážnych zranení v európskej výrobe udeje v spojitosti so zariadením na manipuláciu s materiálom. Dôležité je, že 80 % nehôd je spôsobených nebezpečným správaním. Chceme pomôcť našim zákazníkom zamerať sa na vytvorenie kultúry bezpečnosti v spojitosti s výrobkami a riešeniami, čo by im pomohlo posunúť sa výrazne dopredu.
Nehodám sa dá predísť vďaka školeniu operátorov, pre ktorých máme v súčasnosti k dispozícii 91 školiacich zariadení a 136 školiteľov.
1. Vedenie
2. Vybavenie
3. Procesy
4. Ľudia
Pri vytváraní udržateľnejšieho sveta vidíme hodnotu v dobrom dizajne. Viac ako 20 konštrukčných ocenení pre naše výrobky za posledných desať rokov oslavuje náš záväzok voči kvalite a ergonómii. Každé dva roky taktiež organizujeme súťaž pre dizajnérov s tisíckou účastníkov z celého sveta.
Naša organizácia kvality sa zameriava na zlepšovanie kvality z pohľadu zákazníka a životnosti. Dokonalá kvalita prostredníctvom proaktívnych spôsobov a „Neustáleho prísunu atraktívnych výrobkov, ktoré vychádzajú v ústrety potrebám zákazníkov,“ sú hlavnými ingredienciami v našej novej stratégii kvality.
Od roku 2015 vyhodnocujeme poskytovanie našich služieb na dennej báze pomocou systému Net Promoter System (NPS) v našom zákazníckom prieskume kvality. Viac ako 100 000 reakcií našich zákazníkov z 20 európskych trhov nám poskytuje cenné informácie na zlepšenie nášho prenájmu, predaja a služieb. Pomocou denných meraní vidíme, že nápravné opatrenia, ktoré prijímame, majú pre našich zákazníkov veľký význam. Index ich spokojnosti, Net Promoter Score, aktuálne dosahuje skóre s hodnotou 61.
Prečítať viac v našej správe o udržateľnosti >>
Úzko spolupracujeme so všetkými našimi dodávateľmi, aby sme sa uistili, že dodržiavajú naše kvalitatívne, sociálne a environmentálne kritériá. Chceme mať pozitívny vplyv na viac ako 300 dodávateľov, znižovať riziká týkajúce sa našej vlastnej obchodnej činnosti a vytvárať ďalšie hodnoty pre našich zákazníkov. V súlade s našim Obchodným poriadkom sa snažíme vykonávať činnosť férovým a úprimným spôsobom a chceme sa stať najviac rešpektovaným a dôveryhodným partnerom v oblasti manipulácie s materiálom v Európe.
V roku 2022 sme vyzvali všetkých našich hlavných dodávateľov, aby vyplnili výročné online hodnotenie od spoločnosti EcoVadis.
EcoVadis je naším strategickým partnerom pre vytváranie transparentného hodnotového reťazca v logistike s cieľom uľahčiť udržateľnosť pre našich zákazníkov, dodávateľov a pre našu vlastnú sieť. Naše platinové hodnotenie z roku 2021 nás radí medzi 1 % najlepších z 85 000 dodávateľov na celom svete.
Každé dva roky vydávame správu o udržateľnosti v súlade s normami GRI. To nám pomáha pochopiť a zverejniť náš vplyv porovnateľným a vierohodným spôsobom. Počas globálnej pandémie sme dosiahli 50 % z našich 75 cieľov GRI na fiškálny rok 2021.
Text about local initiative, approximately as long as this one, with a local image above. Text about local initiative, approximately as long as this one.
Text about local initiative, approximately as long as this one, with a local image above. Text about local initiative, approximately as long as this one.
Text about local initiative, approximately as long as this one, with a local image above. Text about local initiative, approximately as long as this one.
Text about local initiative, approximately as long as this one, with a local image above. Text about local initiative, approximately as long as this one.