Optimalizácia vašich procesov od prichádzajúcich po odchádzajúce
Každá prevádzka je iná, ale jej procesy sa zvyčajne dajú rozdeliť do niekoľkých základných kategórií. Pomôžeme vám zefektívniť každý z týchto procesov.
Naša schopnosť analyzovať nám umožňuje určiť najvhodnejšie riešenie pre vaše potreby na základe štruktúrovaného prístupu. Najprv vyvinieme zastrešujúcu víziu a určíme najefektívnejší dizajn produktu pre každú prevádzku.
Ako partner pre integrované automatizované logistické riešenia rešpektujeme špecifický charakter každého projektu a ponúkame komplexné automatizované riešenia navrhnuté tak, aby vyhovovali vášmu podnikaniu.
Každá prevádzka je iná, ale jej procesy sa zvyčajne dajú rozdeliť do niekoľkých základných kategórií. Pomôžeme vám zefektívniť každý z týchto procesov.
Akákoľvek logistika a výrobná operácia začína príjmom materiálov. Či už sú naložené na paletách alebo voľne, položky budú zaregistrované a potom distribuované do iných zón.
Kontroly kvality, prebaľovanie a objemové a fotografické snímanie je len niekoľko príkladov procesov, ktoré môžeme podporiť pri preberaní tovaru.
Aby bolo možné nájsť tovar čo najefektívnejším spôsobom, proces musí zdieľať údaje s fázou príjmu tovaru a fázou vychystávania objednávky. Sklady zvyčajne zaberajú najväčšiu časť logistického centra pre suroviny, hotové výrobky alebo všeobecný inventár.
Tu môžeme ponúknuť širokú škálu manuálnych a automatizovaných riešení, prispôsobených podľa množstva položiek, profilu objednávky a požiadaviek na skladovanie.
Vychystávanie zvyčajne tvorí srdce distribučného centra. V továrni by ekvivalentom bola oblasť montáže alebo náhradných dielov. V závislosti od profilu objednávky a skladových zásob môže ísť o automatické alebo poloautomatické jednorazové alebo viacnásobné vychystávanie.
V závislosti od potrieb, vysokej prevádzkovej hustoty a produktivity alebo manuálneho vychystávania s pomocou AGV dodávame najefektívnejšie riešenie.
Keď je objednávka spracovaná, musí byť odoslaná zákazníkovi. To zvyčajne zahŕňa balenie, konsolidáciu, kontrolu kvality a klasifikáciu pred naložením tovaru na dopravný prostriedok.
To si vyžaduje rôzne technologické riešenia od vysokorýchlostných triedičov a triedičov s vysokou hustotou až po jednoduchšie jednotky, s ktorými vám vieme pomôcť. Proces môže zahŕňať robotiku, balenie paliet a správu na konci linky.
Logistické centrum spoločnosti Metro Madrid sa nachádza na okraji mesta, aby bolo možné čo najrýchlejšie dodať diely do viac ako 300 prevádzok v centre mesta. Čas a efektivita sú tu rozhodujúce. Spoločnosť Metro Madrid hľadala riešenie skladovania s vysokou hustotou s možnosťou rozšírenia do budúcnosti. Partnera na jeho integráciu našla v spoločnosti Toyota Material Handling.
V micro-fulfilment centre Metro Madrid bolo nainštalované riešenie AutoStore. Návrh a dodávka boli realizované v spolupráci s Bastian Solutions, spoločnosťou Toyota Advanced Logistics Company.
Náš Warehouse Execution System (WES) sa dodáva so softvérom na riadenie skladových technológií (WCS) a softvérom na riadenie skladových zásob (WMS).
WCS koordinuje automatizované spracovanie objednávok, zatiaľ čo WMS sa zameriava na zásoby a zamestnancov: množstvo a umiestnenie zásob, opätovné naskladnenie, spracovanie objednávok v rôznych vlnách, deľbu práce a dohľad nad príjmami a expedíciou.
Softvér prispôsobený vašim potrebám
Implementujeme potrebné vrstvy alebo moduly pre efektívnu, štíhlu prevádzku, či už potrebujete len určité moduly na pripojenie k vašim vlastným IT systémom alebo požadujete plne vybudovaný centrálny riadiaci systém.
Chápeme dôležitosť komplexného, spoľahlivého technického popredajného servisu – a sme odhodlaní podporovať každého zákazníka, aby naše riešenia skutočne fungovali pre nich.
Ten správny balík služieb a financií pre vás
Rovnako ako naše integrované riešenia, aj náš popredajný servis nezabúda na vaše obchodné potreby. Ponúkame podrobnú analýzu vašej situácie a môžeme odporučiť najlepšie postupy, od preventívnej údržby až po kompletný servisný balík, ako aj možnosti vzdialeného monitorovania a financovania prostredníctvom Toyoty.
Každý má nárok na spoluprácu s nami. Máme skúsenosti s projektmi automatizácie všetkých veľkostí a v každom sektore. Ak by ste chceli viac informácií, kontaktujte nás priamo.
Niektoré produkty vyrábame interne, zatiaľ čo iné sú vyvíjané prostredníctvom uznávaných dodávateľov. Ako systémový integrátor máme priamy podiel na úspechu našich zákazníkov a vždy optimalizujeme našu ponuku na základe spätnej väzby a údajov.
Áno, váš zástupca Toyota je oprávnený spracovať vaše požiadavky a zapojiť špecialistu na integráciu.
Ponúkame jednu z najpokročilejších popredajných infraštruktúr v Európe, prostredníctvom ktorej podporujeme našich zákazníkov vo všetkých kategóriách: vozíky, regály, služby a kompletné intralogistické systémy. Ponúkame kompletné balíky služieb pre naše integrované riešenia, vrátane vzdialeného prístupu a online podpory. Robíme jednoduchý, ale pevný záväzok: jedno číslo pre všetky potreby služieb.
Aj keď sa návratnosť investícií (ROI) môže líšiť, naše skúsenosti predstavujú návratnosť investícií v odvetví od dvoch do siedmich rokov. Pri vývoji prispôsobených riešení pre našich zákazníkov berieme do úvahy ich ciele v oblasti návratnosti investícií.
Absolútne nie: automatizácia môže byť škálovateľná a je možná pre spoločnosti všetkých veľkostí. Na základe analýzy údajov naši inžinieri bežne vytvárajú plán automatizácie, ktorý je prispôsobený malým a stredným podnikom, s cieľom poskytnúť im zdroje, ktoré potrebujú na dlhodobý rast a produktivitu.