Toyota Service Concept

Neposkytujeme len kvalitné výrobky, ale aj kvalitný servis. Našou prioritou je spokojný zákazník a robíme všetko pre to, aby sme naplnili vaše očakávania. Na to uplatňujeme koncept Toyota Service Concept. Koncept je štruktúrovaná metóda, ktorá optimalizuje naše služby vďaka 12 kľúčovým hodnotám.

Akreditácia

Akreditáciou potvrdzujeme, že naše servisné aktivity sú v plnom súlade so štandardami spoločnosti Toyota.

Schopnosť reagovať

Vieme, že schopnosť reagovať je prioritou v prípade prerušenia prevádzky. Znamená to rýchlo a efektívne obnoviť vašu prevádzku/podnikanie.

Štandardizácia

Môžete sa spoľahnúť na vysoké štandardy nášho servisu a jeho dochvíľnosť bez ohľadu na to, kde sa vaša prevádzka nachádza.

Jidoka

Jidoka je o zviditeľnení problémov. Ku všetkým vašim problémom sa staviame s plnou vážnosťou a riešime ich rýchlo a bezpečne, ako je to len možné.

Genchi Genbutsu

Význam japonského slovného spojenia Genchi genbutsu je "isť na návštevu". Pre nás to znamená na tvári miesta porozumieť skutočnému stavu a vyriešiť každý problém.

Na mieru

Naším cieľom je presne vyhovovať vašim potrebám. Správni ľudia, náležité skúsenosti, správne náhradné diely a správne dohody.

Kaizen

Našou filozofiou je neustále sa zlepšovanie, jeden z princípov Toyota Way a nášho systému TPS.  Môžete si byť istí, že stále pracujeme na zvýšení kvality nášho servisu.

Poka yoke

Mechanizmus, resp. proces vyvinutý na zabránenie omylov, nazývame Poka Yoke. Neustálym zlepšovaním kvality náhradných dielcov a ich kontrolou pred expedíciou, dodáme správny dielec načas.

Hoshin

Vďaka nášmu záväzku v dlhodobé a strategické plánovanie si môžete byť istí, že splníme vaše požiadavky nielen zajtra, ale aj v budúcnosti. 

Eliminácia plýtvania

Vždy sa zameriavame na elimináciu plýtvania a minimalizáciu dopadu našej činnosti na životné prostredie.

Informácie v reálnom čase

Naši servisní technici majú online prístup ku všetkým potrebným informáciám pre ich prácu. Vždy sa môžete spoľahnúť, že servisné práce budú vykonané efektívne, vo vysokej kvalite a bez zbytočných prestojov. 

Heijunka

Heijunka vyrovnáva pracovné zaťaženie a pomáha vytvárať plynulý pracovný tok. Preto je plánovanie a rozvrhnutie každej servisnej návštevy pre nás prioritou.

Manažér si prezerá I_Site on iPad

Manažment flotily I_Site

I_Site prepája vašu flotilu, zhromažďuje dáta, poskytuje prehľad o dianí v prevádzkach a napovedá, ako optimalizovať vaše pracovné procesy.

Prečítajte si viac >

Výrobný systém Toyota TPS

V našich výrobných zývodoch aplikujeme metódu štíhlej výroby a uplatňujeme tzv. pull systém, čo znamená, že vyrábame len to, čo si vy objednáte.

Prečítajte si viac >

Servisní technici  kontrolujú Toyota vozík

Servis

Naše servisné plány zaistia fungovanie vášho podnikania a pomôžu lepšie využívať vaše vozíky akéhokoľvek typu. To vám umožní plánovať vašu činnosť s plnou dôverou!

Prečítajte si viac >

Usmievajúci sa ľudia v kancelárii

Pridajte sa k nám

Vždy chceme optimalizovať naše výrobky a spôsob, ako pracujeme. Kľúčové je pracovať s ľuďmi, ktorí sú nadšení logistikou a technológiou ako my.

Prečítajte si viac >