Máte poškodený vozík?

Nemajte obavy, môžeme Vám pomôcť.

Objednajte si servis alebo nám zavolajte +421 2 48 25 25 70

Servis, na ktorý sa môžete spoľahnúť

Servisný koncept Toyota štruktúrovaný prístup, ktorý udržuje vaše vysokozdvižné vozíky v prevádzke

Poskytujeme nielen kvalitné produkty, ale aj kvalitné služby. Spokojnosť zákazníkov je našou piroritou číslo jeden a robíme všetko, čo je v našich silách, aby sme splnili vaše očakávania.

 Preto používame koncepciu služieb Toyota, štruktúrovaný prístup k optimalizácii našich služieb vďaka 12 kľúčovým hodnotám.

Vyberte si svoj servisný program

S našimi servisnými programami môžete prispôsobiť svoje služby svojmu podnikaniu, bez ohľadu na veľkosť. Servisné programy môžete skombinovať s naším riešením pre manažment flotily I_Site, ktorý vám umožní mať úplnú kontrolu nad svojím podnikaním získaním základných údajov o flotile vozíkov službách.

Často kladené otázky

Máte ďalšie otázky alebo potrebujete nájsť správny vozík?
Môžete nás kontaktovať, kedykoľvek potrebujete pomoc.

Napíšte nám alebo navštívte stránku často kladených otázok  FAQ

Vždy blízko pri vás

Servisný technik vykonávajúci kontrolu vozíka

Čo vám vždy poskytneme

  • Prehľadnosť a žiadne skryté náklady
  • Akreditovaných servisných technikov
  • Kompletnú servisnú históriu

Každý servisný program štandardne obsahuje: prehľad služieb bez skrytých nákladov, akreditovaných servisných technikov, rýchlu reakciu a kompletnú servisnú históriu

 

Každý servisný program Toyota ponúka originálne náhradné diely

  • 95% náhradných dielov je vždy k dispozícii na sklade. Orignálne diely sú dodávané do 24 hodín kdekoľvek v Európe
  • Tieto diely sú navrhnuté a testované tak, aby boli bezpečné a aby sa zabránilo zlyhaniu zariadenia alebo súčasti stroja
  • Vytvárejú nižšie riziko prestojov a náklady na opravy, čo zvyšuje ziskovosť
  • Originálne diely sú recyklvoateľné a šetrné k životnému prostrediu
Muž so smartfonom ukazujúci aplikáciu I_Site

Mobilná aplikácia

pokiaľ nie ste na pracovisku , nie je jednoduché udržať kontrolu nad prevádzkou alebo vykonať akciu na diaľku. Vďaka mobilnej aplikácii  I_Site môžete byť kedykoľvek, bez ohľadu na svoju aktuálnu polohu, informovaní o tom, čo se deje  a môžete v prípade potreby zasiahnuť.

 

Nová funkcia: zaslanie požiadavky na službu prostredníctvom aplikácie I_Site

  • Kontaktujte priamo náš servisný tím
  • Pošlite správu s požiadavkou na službu z mobilného zariadenia
  • Môžete tiež pridať obrázok a konkrétnu správu
  • Rýchlo a jednoducho: zníženie prestojov a zvýšenie produktivity

Prečo Toyota servis?

0
Servisných technikov
0hod
Dodanie dielov
0milióny
Servisov za rok
0%
Oprava pri prvej návšteve
0
Net Promoter Score

Ako nás hodnotia zákazníci

Čo je dôležité pre našich zákazníkov?

Prostredníctvom uznávanej metodiky sa pýtame našich zákazníkov, čo je pre nich dôležité a aké je naše pôsobenie: Net Promoter Score (index spokojnosti zákazníkov) nám umožňuje porovnávať našu výkonnosť. 

 

Servis je kľúčovým parametrom spokojnosti, nakoľko je pre našich zákazníkov dôležité, aby oprava bola rýchla, urobená pri prvej návšteve a boli dostupné potrebné diely

 

Každý mesiac zozbierame viac ako 1 500 zákazníckych prieskumov, ktoré nám umožňujú kontinuálne zlepšovať naše služby. Týmto spôsobom pomáhame našim zákazníkom zvyšovať produktivitu a  regulovať náklady.

ZISTITE VIAC O TOYOTA SERVICE CONCEPT
Vymazať všetko