Akreditáciou potvrdzujeme, že naše servisné aktivity sú v plnom súlade so štandardami spoločnosti Toyota.
Vieme, že schopnosť reagovať je prioritou v prípade prerušenia prevádzky. Znamená to rýchlo a efektívne obnoviť vašu prevádzku/podnikanie.
Môžete sa spoľahnúť na vysoké štandardy nášho servisu a jeho dochvíľnosť bez ohľadu na to, kde sa vaša prevádzka nachádza.
Jidoka je o zviditeľnení problémov. Ku všetkým vašim problémom sa staviame s plnou vážnosťou a riešime ich rýchlo a bezpečne, ako je to len možné.
Význam japonského slovného spojenia Genchi genbutsu je "isť na návštevu". Pre nás to znamená na tvári miesta porozumieť skutočnému stavu a vyriešiť každý problém.
Naším cieľom je presne vyhovovať vašim potrebám. Správni ľudia, náležité skúsenosti, správne náhradné diely a správne dohody.
Našou filozofiou je neustále sa zlepšovanie, jeden z princípov Toyota Way a nášho systému TPS. Môžete si byť istí, že stále pracujeme na zvýšení kvality nášho servisu.
Mechanizmus, resp. proces vyvinutý na zabránenie omylov, nazývame Poka Yoke. Neustálym zlepšovaním kvality náhradných dielcov a ich kontrolou pred expedíciou, dodáme správny dielec načas.
Vďaka nášmu záväzku v dlhodobé a strategické plánovanie si môžete byť istí, že splníme vaše požiadavky nielen zajtra, ale aj v budúcnosti.
Vždy sa zameriavame na elimináciu plýtvania a minimalizáciu dopadu našej činnosti na životné prostredie.
Naši servisní technici majú online prístup ku všetkým potrebným informáciám pre ich prácu. Vždy sa môžete spoľahnúť, že servisné práce budú vykonané efektívne, vo vysokej kvalite a bez zbytočných prestojov.
Heijunka vyrovnáva pracovné zaťaženie a pomáha vytvárať plynulý pracovný tok. Preto je plánovanie a rozvrhnutie každej servisnej návštevy pre nás prioritou.