Nemajte obavy, môžeme Vám pomôcť.
Objednajte si servis alebo nám zavolajte +421 2 48 25 25 70
Poskytujeme nielen kvalitné produkty, ale aj kvalitné služby. Spokojnosť zákazníkov je našou piroritou číslo jeden a robíme všetko, čo je v našich silách, aby sme splnili vaše očakávania.
Preto používame koncepciu služieb Toyota, štruktúrovaný prístup k optimalizácii našich služieb vďaka 12 kľúčovým hodnotám.
S našimi servisnými programami môžete prispôsobiť svoje služby svojmu podnikaniu, bez ohľadu na veľkosť. Servisné programy môžete skombinovať s naším riešením pre manažment flotily I_Site, ktorý vám umožní mať úplnú kontrolu nad svojím podnikaním získaním základných údajov o flotile vozíkov službách.
Pri pravidelnej údržbe môžete zabrániť väčším prestojom a opravám. Poškodené súčasti budú identifikované v predstihu a tým môžete predísť rozsiahlym poškodeniam.
Náklady na opravu za rozsiahle škody môžu byť rovnako vysoké ako náklady na nákup vozíka. Zvážte teda jeden z našich balíčkov služieb servisu, aby ste sa vyhli takýmto obrovským nákladom.
Vaša najlepšia voľba je sa prihlásiť sa k servisnej zmluve, keď nakupujete alebo si prenajmete vozík Toyota.
Preventívna údržba vášho vysokozdvižného vozíka vám pomôže zvýšiť produktivitu firmy a zaistiť bezpečnosť na pracovisku. Bezpečnosť by mala byť hlavnou prioritou. Ak ju ignorujete, mohlo by dôjsť k poškodeniu a zraneniu.
Vďaka tomu môžete rozvíjať svoje služby optimálne a bezpečne.
Odporúčame vykonávať preventívnu údržbu, aby ste zvýšili výkon a bezpečnosť.
Ano.Váš vozík Toyota bol dodaný so všetkými originálnymi diely Toyota. Ak začnete používať nevhodné a neoriginálne diely, ohrozujete životnosť a hodnotu svojho vozíka Toyota.
Máte ďalšie otázky alebo potrebujete nájsť správny vozík?
Môžete nás kontaktovať, kedykoľvek potrebujete pomoc.
Napíšte nám alebo navštívte stránku často kladených otázok FAQ
Každý servisný program štandardne obsahuje: prehľad služieb bez skrytých nákladov, akreditovaných servisných technikov, rýchlu reakciu a kompletnú servisnú históriu
pokiaľ nie ste na pracovisku , nie je jednoduché udržať kontrolu nad prevádzkou alebo vykonať akciu na diaľku. Vďaka mobilnej aplikácii I_Site môžete byť kedykoľvek, bez ohľadu na svoju aktuálnu polohu, informovaní o tom, čo se deje a môžete v prípade potreby zasiahnuť.
Prostredníctvom uznávanej metodiky sa pýtame našich zákazníkov, čo je pre nich dôležité a aké je naše pôsobenie: Net Promoter Score (index spokojnosti zákazníkov) nám umožňuje porovnávať našu výkonnosť.
Servis je kľúčovým parametrom spokojnosti, nakoľko je pre našich zákazníkov dôležité, aby oprava bola rýchla, urobená pri prvej návšteve a boli dostupné potrebné diely
Každý mesiac zozbierame viac ako 1 500 zákazníckych prieskumov, ktoré nám umožňujú kontinuálne zlepšovať naše služby. Týmto spôsobom pomáhame našim zákazníkom zvyšovať produktivitu a regulovať náklady.