Puzdrá zadnej osi od Toyoty sú maximálne prispôsobené pre potreby vysokozdvižných vozíkov a sú zárukou bezchybného fungovania stroja. Viete, aký je rozdiel medzi originálnym a neoriginálnym náhradným dielom?
Prvý rozdiel medzi originálnym puzdrom zadnej osi a neoriginálnou alternatívou spočíva v prevedení mazacej dráhy. Pri originálnych dieloch sa dbá o to, aby sa mazacie drážky spolu s otvormi vyrábali s ohľadom na okolité komponenty. Vďaka tomu originálne puzdro zadnej osi zabezpečuje najlepšie možné mazacie podmienky.
Samozrejme, na trhu nájdete nielen originálne diely a príslušenstvo, ale tiež lacnejšie, „univerzálne” alternatívy. V čom spočíva problém?
Hlavným nedostatkom neoriginálnych puzdier je nekompatibilita s ďalšími súčiastkami, napríklad s otvorom, drážkami a inými komponentmi. Keďže nie sú navzájom prispôsobené, miera mazania namáhanej oblasti je nižšia ako pri originálnych dieloch.
Ďalej pri puzdrách zadnej osi odporúčame sledovať ich opotrebovanie. Po montáži na vysokozdvižný alebo iný typ vozíka je zaťažená len obmedzená časť puzdra. Preto musí byť mazanie tejto časti po celý čas optimálne.
Neoriginálne puzdrá majú v dôsledku nízkej kvality materiálov a nedostatku mazacích aditív až o 21 % nižšiu životnosť ako originálne diely. To môže spôsobiť skoršiu výmenu puzdra, vďaka čomu investujete v dlhodobom horizonte omnoho viac.
Bezchybný chod manipulačnej techniky a rentabilita náhradných dielov sú podstatné, no popri nich netreba zabúdať ani na bezpečnosť. Zvýšená životnosť originálnych puzdier od Toyoty garantuje bezpečnosť prevádzky vášho stroja v období medzi pravidelným servisom. Puzdrá sú konštruované s ohľadom na zníženie neplánovaných opráv, ktoré spôsobujú dlhé prestoje strojov.