Náš záväzok podporovať logistiku dôležitých dodávok

V súčasnej situácii pandémie vírusu Covid-19 sa spoločnosť Toyota Material Handling prispôsobuje rozvíjajúcej sa zdravotnej kríze. Ako taká, spoločnosť Toyota Material Handling Europe a všetky jej jednotky veľmi pozorne sledujú vývoj udalostí okolo koronavírusu. Naše priority sú jasné: zdravie a bezpečnosť našich zamestnancov, ako aj našich zákazníkov a dodávateľov je na prvom mieste. Druhou prioritou je urobiť všetko pre udržanie služieb pre našich zákazníkov a partnerov. Tým pádom našou politikou je nie len chrániť náš vlastný personál a personál našich zákazníkov, ale aj udržať si svoju úlohu ako súčasť dodávateľskej siete pre dôležité dodávky (hlavne v potravinárskom maloobchode a v zdravotnej starostlivosti) a dodržiavať pritom miestne nariadenia.

Aktualizácia 18. septembra 2020

Servis

Snažíme sa o zachovanie úplnej obchodnej činnosti a podpory pre našich zákazníkov ako zvyčajne. Stále je možné objednávať diely. Avšak pripúšťame, že sa môžeme stretávať s výzvami alebo omeškaniami v závislosti od lokálnej situácie v jednotlivých krajinách Európy a alebo pri prípadných dopravných obmedzeniach.

Predaj

Aj tu sa snažíme o zachovanie úplnej obchodnej činnosti a podpory pre našich zákazníkov ako obyčajne, ale rešpektujeme, že niektorí naši zákazníci nemusia byť schopní prijímať návštevy. V takýchto prípadoch náš tím obchdoných poradcov prejde na online stretnutia alebo konferenčné hovory podľa požiadavky zákazníka. Všetky internetové obchody ostávajú otvorené pre objednávanie online a pre poskytovanie zákazníckej podpory.

Prenájom

V súčasnej dobe máme kapacitu na podporu našich zákazníkov. Konkrétnejšie v oblasti zdravotnej starostlivosti, potravín a maloobchodu môžu zákazníci mať istotu, že je k dispozícii dostatok vozíkov na krátkodobý prenájom, aby mohli reagovať na rýchlo rastúci dopyt.

Doručovanie

Naše výrobné závody zvyšujú kapacitu, aby sa prispôsobili zvýšenému obchodného dopytu. Všetky objednávky boli preplánované a zákazníci informovaní. Našou ambíciou je mať plnú kapacitu výroby, aby sme čo najskôr vyrobili všetky objednávky a aby sme dodávali vozíky a diely v čo najkratšom čase.

  • Všetky dodávateľské jednotky sú v prevádzke a dôraz sa kladie na nižšie dodacie lehoty. Po bežnom odstavení počas sviatkov sa výrobná kapacita prispôsobí prognózam.
  • V našom výrobnom závode vo Švédsku (zodpovednom za 80% vozíkov) sa v septembri zvýši pracovný čas až na 80%, rovnako aj u administratívnych pracovníkov.
  • Naše výrobné závody v Taliansku a Francúzsku sa rozbiehajú a budú pracovať na 80% až 100% kapacity.
  • Našou ambíciou je doručiť všetky objednávky zákazníkov čo najskôr.

Pripojené vozíky

Medzi našimi zákazníkmi máme viac ako 130 000 pripojených inteligentných vozíkov, čo v posledných mesiacoch zohralo významnú úlohu. Umožnilo nám to ponúknuť zákazníkom flexibilné riešenia, pretože pripojené vozíky nás informujú o miere ich využitia a o tom, ktoré odvetvia sú najrušnejšie. Týmto spôsobom sa zákazníkom ponúkal krátkodobý prenájom vozíkov na pokrytie špičiek alebo kvoli flexibilite, keď ich vozíky dlhšie stáli. Takýmto spôsobom pomáhame  zákazníkom v ich každodennom podnikaní.

 

Zamestnanci

V každej krajine sa riadime pokynmi jednotlivých vlád a podporujeme zamestnancov, ak je to možné, aby pracovali z domu, a poskytujeme im technické vybavenie, aby tak mohli urobiť.

Zamestnanci, ktorí ostávajú pracovať v závodoch, skladoch a dielňach sú požiadaní, aby prijali nevyhnutné zdravotné a bezpečnostné opatrenia (sociálny odstup, prísne hygienické postupy).

Všetky medzinárodné cesty sú zrušené alebo odložené. Ak je to možné, využívame online stretnutia.

Ak máte akékoľvek otázky o aktuálnej situácii, kontaktujte Toyota Material Handling Slovensko.

Ďakujeme všetkým vodičom vysokozdvižných vozíkov a kamiónov, ktorí udržiavajú dôležitý tovar v pohybe.

Ďakujeme všetkým zdravotníckym pracovníkom za ich tvrdú prácu a odvahu. 

Vedenie spoločnosti Toyota Material Handling Europe & Toyota Material Handling Slovensko