Európa sa otvára a s ňou zároveň aj naše obchodné aktivity. Našou najvyššou prioritou zostáva zdravie a bezpečnosť našich zákazníkov a kolegov. Chceli by sme preto všetkým pripomenúť, aby starostlivo dodržiavali zdravotné opatrenia:
Snažíme sa o zachovanie úplnej obchodnej činnosti a podpory pre našich zákazníkov ako zvyčajne. Kapacity máme k dispozícii, avšak pri rešpektovaní pokynov vašej spoločnosti a miestnych predpisov môžeme v prípade potreby servisné návštevy preplánovať. Všetci technici pracujú v súlade s hygienickými požiadavkami a sociálnym odstupom a používajú ochranné pomôcky.
Aby sme vás podporili najlepším možným spôsobom, poskytujeme vám bezplatných sprievodcov bezpečnými servisnými operáciami počas COVID-19:
Usmernenie pre návštevu servisného technika
Vytvorili sme leták s pokynmi o tom, ako sa pripraviť, keď príde technik z Toyoty do Vašej prevádzky.
Vytvorili sme leták s pokynmi na čistenie vášho zariadenia.
Všetci servisní technici spoločnosti Toyota dostali bezpečnostné opatrenia, ktoré sa majú dodržiavať pred, počas a po vykonaní servisnej návštevy na prevádzke zákazníka. Naši technici sú poučení, aby dodržiavali pravidlá špecifické pre vašu spoločnosť, ako aj miestne predpisy; medzi ktoré patrí prísna hygiena a spoločenský odstup, aby ľudia na vašej prevádzke a tiež naši technici zostali zdraví a v bezpečí.
Áno, naša súčasná kapacita umožňuje našim servisným technikom vykonávať všetky potrebné návštevy bez toho, aby bolo potrebné uprednostňovať určité odvetvia pred ostatnými.
V prípade potreby sa servisné návštevy preplánujú a uprednostnia sa opravy porúch pred preventívnou údržbou. Toto samozrejme robíme po konzultácii s vami a v súlade s miestnymi predpismi (napríklad v závislosti od miestnych rozhodnutí týkajúcich sa bezpečnostných inšpekcií).
Aj tu sa snažíme o zachovanie úplnej obchodnej činnosti a podpory pre našich zákazníkov ako obyčajne, ale rešpektujeme, že niektorí naši zákazníci nemusia byť schopní prijímať návštevy. V takýchto prípadoch náš tím obchdoných poradcov prejde na online stretnutia alebo konferenčné hovory podľa požiadavky zákazníka. Všetky internetové obchody ostávajú otvorené pre objednávanie online a pre poskytovanie zákazníckej podpory.
V súčasnej dobe máme kapacitu na podporu našich zákazníkov. Konkrétnejšie v oblasti zdravotnej starostlivosti, potravín a maloobchodu môžu zákazníci mať istotu, že je k dispozícii dostatok vozíkov na krátkodobý prenájom, aby mohli reagovať na rýchlo rastúci dopyt.
Momentálne máme kapacitu na podporu všetkých zákazníkov a preberáme zodpovednosť za zdravie a bezpečnosť vašich vodičov. Dôrazne podporujeme životne dôležité odvetvia, najmä potravinový priemysel a zdravotnú starostlivosť, ktorých aktivita v súčastnosti rastie, a preto potrebujú viac manipulačnej techniky. Tam, kde je to potrebné, prevážame vozíky cez hranice, aby sme uprednostnili odvetvia potravín, maloobchodu, liekov a iného denného tovaru - zabezpečíme, aby sme pre tieto potreby priemyslu poskytli správne vozíky. V pohotovostnom režime sú aj naše rozsiahle demo flotily - a samozrejme neustále obnovujeme naše flotily novými vozíkmi.
Všetky naše dielene a logistika sú stále plne funkčné a zároveň prijímame prísne opatrenia v oblasti ochrany zdravia a bezpečnosti a dodržiavame miestne predpisy. Dielne sú nevyhnutné na renováciu jazdenej techniky, ktorá sa používa na prenájom. Ak je nutné do dielne pricházajú a pracujú ďalší servisní technici z terénu, aby sme zabezpečili dostatok kapacít na podporu dôležitých odvetví.
Naše dodávateľské prevádzky sa snažia udržať výrobné kapacity v súlade so zvýšeným obchodným dopytom. Všetky továrne monitorujú aktuálnu situáciu a sledujú dodávateľov, pričom pravidelne testujú. Našou ambíciou je mať plnú kapacitu výroby, aby sme čo najskôr vyrobili všetky objednávky a aby sme dodávali vozíky a diely v čo najkratšom čase.
Medzi našimi zákazníkmi máme viac ako 130 000 pripojených inteligentných vozíkov, čo v posledných mesiacoch zohralo významnú úlohu. Umožnilo nám to ponúknuť zákazníkom flexibilné riešenia, pretože pripojené vozíky nás informujú o miere ich využitia a o tom, ktoré odvetvia sú najrušnejšie. Týmto spôsobom sa zákazníkom ponúkal krátkodobý prenájom vozíkov na pokrytie špičiek alebo kvoli flexibilite, keď ich vozíky dlhšie stáli. Takýmto spôsobom pomáhame zákazníkom v ich každodennom podnikaní.
V každej krajine sa riadime pokynmi jednotlivých vlád a podporujeme zamestnancov, ak je to možné, aby pracovali z domu, a poskytujeme im technické vybavenie, aby tak mohli urobiť.
Zamestnanci, ktorí ostávajú pracovať v závodoch, skladoch a dielňach sú požiadaní, aby prijali nevyhnutné zdravotné a bezpečnostné opatrenia (sociálny odstup, prísne hygienické postupy).
Je povzbudivé, že napriek častému testovniu v mnohých našich pobočkách, máme veľmi málo pozitívnych výsledkov testov. To znamená, že protiopatrenia, ktoré uplatňujeme, sú funkčné a že naše pracoviská sú bezpečné pre kolegov, ktorí tam musia byť.
Spoločnosť Toyota Material Handling až do odvolania naďalej uplatňuje prísne obmedzenia na medzinárodné obchodné cesty. Bola vydaná nová cestovná politika a nová politika práce na diaľku s cieľom vyjadriť náš názor a pozíciu v týchto otázkach aj po pandémii.
Ak máte akékoľvek otázky o aktuálnej situácii, kontaktujte Toyota Material Handling Slovensko.
Vedenie spoločnosti Toyota Material Handling Europe & Toyota Material Handling Slovensko