Prijatie inovácií nie je len možnosťou, ale odrazovým mostíkom pre prosperitu podnikov a spoločnosti. Preto v nasledujúcich rokoch zvýšime naše investície do výskumu a vývoja. Bude to mať významný pozitívny vplyv na celú našu spoločnosť a rovnako sa to dotkne aj našich zákazníkov. Budeme vyvíjať nové výrobky a služby stále rýchlejším tempom a zvyšovať efektivitu pomocou nových procesov a sofistikovanejších spôsobov práce.
"Inovácie sú kľúčom k tomu, aby sme boli naďalej silným hráčom vo svete logistiky, ktorý sa stáva zložitejším ako kedykoľvek predtým a mení sa rýchlosťou, akú sme ešte nezažili."
Hans Larsson
Riaditeľ pre strategické inovácie v spoločnosti Toyota Material Handling Europe
Ktoré trendy a vývoj budú formovať budúcnosť logistiky? To je zásadná otázka.
Aby sme ju mohli sledovať, pochopiť a predvídať, vytvorili sme „Radar trendov“. V ňom analyzujeme trendy v podnikaní, logistike a technológiách z rôznych pohľadov
a v rôznych časových rámcoch. Konzultujeme s mnohými rôznymi kvalitnými zdrojmi a vytvárame poznatky, ktoré nám a našim zákazníkom umožňujú prijímať rozumné rozhodnutia.
Jasná modrá je farba našich inovačných konceptov a prototypov. Predstavuje špičkové myšlienky a technológie, prelomový priemyselný dizajn a – čo je najdôležitejšie – ambíciu posunúť hranice možného.
Keď uvidíte našu „modrú farbu inovácií“, či už na rysovacej doske alebo v testovacom zariadení, môžete si byť istí, že tento koncept bude mať jedného dňa skutočný vplyv na svet okolo vás.
Spojenie ergonómie a umelej inteligencie (AI) pri navrhovaní nie je len partnerstvom, ale mení pravidlá hry. Naši konštruktéri, ktorí predstavujú novú hranicu priemyselného dizajnu, sa snažia optimalizovať konštrukčný dizajn našich výrobkov pomocou najmodernejších algoritmov umelej inteligencie, čo vedie k jedinečnej súhre pevnosti a odolnosti, ktorá neohrozuje výkonnosť aj napriek odstraňovaniu prebytočného materiálu tam, kde je to možné.
Prostredníctvom nášho konceptu A.I. TeamDelivery sa delíme o našu víziu toho, ako by mohol vyzerať svet (intra)logistiky a elektronického obchodu. Na doručenie na poslednú míľu náš dizajnérsky tím vytvoril samojazdiace doručovacie vozidlo s názvom „Urban Runner“. Hoci bolo navrhnuté len nedávno, toto doručovacie vozidlo už získalo ocenenie iF DESIGN AWARD.
Budovanie nových partnerstiev a ekosystémov spolupráce je pre nás kľúčové:
Skvelé nápady meníme na skvelé výrobky. Vždy, keď sa tak stane, naše prototypy „modrej farby inovácií“ sa zmenia na výrobky „oranžovej farby spoločnosti Toyota Material Handling“, ktoré sú známe a používané po celom svete. Tento posun predstavuje jadro nášho podnikania – našu schopnosť pestovať a rozvíjať nápady počas celej cesty od rysovacej dosky až po konečnú realizáciu v prevádzke.
"Inovácie sú o vytváraní hodnoty novým spôsobom. Každý deň pracujeme so špičkovými technológiami, ale inovácie predstavujú oveľa viac. Ide o rozvíjanie hlbokého porozumenia našim zákazníkom a problémom, ktorým čelia, a o riešenie súčasného stavu aplikovaním nových riešení. To je to, čo mení modrý vozík na oranžový."
Johan Brynås
Vedúci oddelenia výskumu a inovácií v spoločnosti Toyota Material Handling Europe
Budúcnosť formujú inovácie v oblasti automatizácie, konektivity a produktivity.
K udržateľnejšej spoločnosti môžeme prispieť vývojom čo najbezpečnejších a energeticky najefektívnejších logistických riešení. Robíme to tak, že sa zameriavame na technológie s najvyšším potenciálom priniesť pozitívne zmeny.
Odvetvie logistiky čelí skutočným výzvam pri plnení plánu Európskej zelenej dohody zameranej na úpravu politík EÚ v oblasti klímy, energetiky, dopravy a daňového systému s cieľom znížiť čisté emisie skleníkových plynov o 90 % do roku 2050.
Okrem výziev v oblasti ochrany životného prostredia zahŕňajú ciele trvalo udržateľného rozvoja OSN a rámec EÚ pre vykazovanie informácií o udržateľnosti ESRS aj sociálne otázky a riadenie spoločností ako podnikateľské aspekty. V tejto oblasti sú kľúčové partnerstvá, pretože žiadna organizácia nemôže pracovať na udržateľnej budúcnosti sama.
Aby sme zostali na čele, musíme monitorovať všetok vývoj, ktorý ovplyvňuje svet logistiky, čo samozrejme znamená, že udržateľnosť sa stane neoddeliteľnou súčasťou nášho podnikateľského prístupu.