Používame cookies, aby sme zabezpečili, že máte s našimi stránkami tie najlepšie skúsenosti. OK

Podpora predaja - Telemarketing

Hľadáte uplatnenie v silnej medzinárodnej spoločnosti? Hľadáte perspektívnu prácu?

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavnou náplňou práce je podpora predaja produktov a služieb spoločnosti, poskytovanie informácií o výrobkoch a službách, marketingových a predajných akciách a prijímanie objednávok.
- telefonovanie v rámci marketingových kampaní.
- prerozdeľovanie požiadaviek prichádzajúcich z trhu na kompetentných pracovníkov.
- monitorovanie trhu a aktualizácia údajov v internej databáze spoločnosti.
- kontaktovanie klientov, zasielanie e-mailov, aktívna telefonická komunikácia so zákazníkmi a aktívna ponuka produktov a služieb.
- dohadovanie stretnutí pre obchodných zástupcov.
- pozývanie, overovanie a potvrdzovanie účasti klientov na eventoch pripravovaných spoločnosťou.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti
- Široká ponuka zamestnaneckých benefitov - bližšie informácie budú poskytnuté počas osobného stretnutia
- Program vzdelávania zamestnancov
- Príjemné pracovné prostredie

Informácie o výberovom konaní

Personálne oddelenie spoločnosti Toyota Material Handling Slovensko, s.r.o. bude kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené podmienky.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

16.2.2018

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

merketing, predaj, masmediálna komunikácia, telekomunikácie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- veľmi dobré komunikačné a organizačné zručnosti
- výborná zručnosť telefonickej komunikácie
- predošlé skúsenosti s telemarketingom
- dobrý písomný prejav
- schopnosť rýchlo sa zorientovať (napr. vo firemných postupoch)
- spoľahlivosť, flexibilita, ochota učiť sa novým veciam
- schopnosť improvizácie
- schopnosť načúvať