Používame cookies, aby sme zabezpečili, že máte s našimi stránkami tie najlepšie skúsenosti. OK

Správa kancelárskych priestorov a pohľadávok/Účtovník

Hľadáte uplatnenie v silnej medzinárodnej spoločnosti? Hľadáte perspektívnu prácu?

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pozícia pozostáva z nasledovnej agendy rozdelenej do 3 základných skupín:
1. Správa pohľadávok (70%) - zabezpečuje kompletnú agendu správy pohľadávok- sledovanie pohľadávok; - posielanie upomienok a príprava podkladov pre právnika; - sledovanie splátkových kalendárov; - aktualizácia zoznamu neplatičov (black list); - návrh opatrení v prípade polehotných pohľadávok.
2. Správa kancelárskych priestorov (20%) - zodpovednosť za bezproblémový administratívny chod kancelárie/priestorov spoločnosti (zabezpečenie opráv, komunikácia s majiteľom budovy a externými dodávateľmi, bezpečnostné smernice a ich dodržiavanie); - zodpovednosť za inventarizáciu zásob a majetku spoločnosti; - agenda odpadového a obalového hospodárstva. 3. Účtovníctvo (10%) Bežné účtovné operácie súvisiace s činnosťou spoločnosti: - vykonáva denné účtovanie bankových výpisov; - vykonáva evidenciu a účtovanie osobných výdajov a služobných ciest; - zabezpečuje uplatňovanie zákona o archívnictve v spoločnosti, evidencia archívu; - pripravuje podklady pri audite spoločnosti a pri príprave rozpočtu; - spracúva štatistické výkazy - vyhotovovanie rôznych prehľadov, a ďalšie úlohy podľa pokynov finančného riaditeľa.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

1100 + pohyblivá zložka mzdy

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti
- Široká ponuka zamestnaneckých benefitov - bližšie informácie budú poskytnuté počas osobného stretnutia
- Program vzdelávania zamestnancov
- Príjemné pracovné prostredie

Informácie o výberovom konaní

Podmienkou je minimálne 2 ročná prax v odbore účtovníctvo. Personálne oddelenie spoločnosti Toyota Material Handling Slovensko, s.r.o. bude kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené podmienky. Ostatným uchádzačom, ktorých do termínu ukončenia výberového konania nebudeme kontaktovať, aj touto cestou ďakujeme za záujem.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.6.2019

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Podvojné účtovníctvo - pokročilý
Skladové hospodárstvo - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Podmienkou je doterajšia prax z oblasti správy pohľadávok a v účtovníctve - Vynikajúce komunikačné zručnosti, aj v rámci korešpondencie - Vynikajúce organizačné zručnosti - Precíznosť - Aktívne riešenie problémov - Počítačová gramotnosť - Schopnosť pracovať samostatne - Flexibilita - Pozitívny prístup