Produkty spoločnosti TORO prevážajú vozíky Toyota Autopilot

Nórsky výrobca potravín TORO implementoval do svojich procesov 5 AGV vozíkov Toyota Autopilot preto, lebo potreboval pracovať rýchlejšie a znižovať svoje náklady. Pre zabezpečenie plynulej interakcie medzi AGV a manuálnymi vozíkmi zaviedla spoločnosť Toro mnohé bezpečnostné opatrenia.

Fakty a čísla

Od roku 1946 vyvinula spoločnosť TORO široké portfólio potravinárskych výrobkov, ako sú polievky, omáčky,  zmesi na pečenie a chladené hotové jedlá. TORO má svoju hlavnú výrobu v Arne v Bergene, kde sa sušené výrobky vyrábajú šetrným spôsobom, pričom zachovávajú si chuť aj výživné látky. Spoločnosť TORO neustále rastie od roku 1968.

Spoločnosť nedávno pridala do svojho súčasného vozového parku 5 automatizovaných vozíkov s cieľom zvýšiť konkurencieschopnosť. „Sme medzi prvými v skupine Orkla v Nórsku a Švédsku s automatizovanými vysokozdvižnými vozíkmi v takom veľkom rozsahu,“ hovorí manažér skladu TORO Öyvind Steinsland.

Prechod z manuálnej prepravy na automatizovanú

„Neustále hľadáme možnosti zlepšenia, ktoré by pomohli posunúť spoločnosť vpred,“ hovorí Steinsland, ktorý v továrni pracuje už 43 rokov. „Ako rýchlejšie baliť produkty? Ako znížiť plytvania s potravinami? Ako inteligentnejšie prepravovať tovar? To sú len niektoré z tém, na ktorých sa nás neustále pracuje, a na poslednú otázku by nám náš dlhodobý partner Toyota mohol pomáhať svojimi AGV vozíkmi. “

Viac ako 30 000 dopravných úloh, ktoré sa predtým vykonávali manuálne, sa v súčasnosti uskutočňujú automatizovanými vysokozdvižnými vozikmy Toyota Autopilot. „Môžeme prepravovať tovar vo výrobe oveľa rýchlejšie a lacnejšie ako doteraz. To posilňuje našu konkurencieschopnosť, “hovorí Steinsland. Po 10 mesiacoch testovania sa teraz 5 zakladačov Autopilot od spoločnosti Toyota používa na prepravu odpadu, prísun materiálu a tovaru na balenie a prepravu hotového produktu späť do skladovacieho priestoru.

Bezpečnosť je našou prioritou

Automatizované zakladače od spoločnosti Toyota pracujú bok po boku s manuálne riadenými vozíkmi. Počas celého procesu pán Steinsland a vedúca projektu Kjell-Inge Skare úzko spolupracovali s tímom Toyota a zdôrazňovali, že bezpečnosť je kľúčová. „Na AGV boli namontované špeciálne bezpečnostné senzory a prídavné senzory sme mali namontované i na  plošinách, kde pracujú vysokozdvižné ručne vedené vozíky,“ vysvetľuje Steinsland. Automatizované vozíky majú maximálnu rýchlosť 1,2 m / s a ak by technológia z akýchkoľvek dôvodov nefungovala, je možné vysokozdvižné vozíky riadiť ručne. „Možnosť manuálneho riadenia je tiež dôležitá, aby sa zabezpečilo, že prípadný problém so softvérom alebo pripojením nemalo vplyv na spomalenie výroby,“ hovorí Steinsland.

Len na začiatku

„V našej spoločnosti máme 450 rôznych druhov produktov, s ktorými je potrebné manipulovať. Tovar by mal byť vyzdvihnutý a vrátený do skladu, zmesi  by mali byť prepravené z medziskladu do obalu a podobne, “hovorí Steinsland a pokračuje,„ čo má za následok vysoký počet prepravných úloh v továrni počas celej zmeny. V pláne je do budúcnosti na tieto úlohy využívať viac automatizovaných vozíkov Toyora Autopilot.

Viac o automatizácii "krok za krokom"

Mohlo by sa Vám tiež páčiť

Automatizované stohovače bezpečne spolupracujú s vodičmi vysokozdvižných vozíkov v spoločnosti Coop

Používanie automatizovaných vozíkov v prostredí manuálneho skladovania môže byť náročná kombinácia. V regionálnom sklade Coop v Trondheime sa zamestnanci skladu naučili bezpečne spolupracovať s automatizovanými stohovacími vozíkmi.

Prípadová štúdia Coop >

Toyota AGVs podporuje rast švédskeho výrobcu kuchýň Kvik

Kvik zefektívnil svoju internú prepravu dvoma automatizovanými stohovacími vysokozdvižnými vozíkmi od spoločnosti Toyota Material Handling.

Prípadová štúdia Kvik >

Detailnejší pohľad do centrálneho skladu spoločnosti VELUX

Ako svetovo najväčší výrobca strešných okien, VELUX vytvára lepšie prostredie na život a lepšiu kvalitu života pod strechou. Systém pre správu flotily Toyota I_Site podporuje tento koncept.

Prípadová štúdia Velux >

Ecochem opts for racking and shuttle system

Ecochem International produces fire retardant additives based on environmentally friendly chemicals in its new factory in Willebroek. Ecochem opted not only for Toyota forklift trucks, but also for the racking and shuttle system.

Ecochem case study >

Vymazať všetko